Příběh osamělé babičky, která si pro zpestření svých dnů objedná poštou mechanického dědečka. Český lev pro nejlepší krátký film v roce 2012 a čerstvá nominace na studentského Oscara.
Příběh osamělé babičky, která si pro zpestření svých dnů objedná poštou mechanického dědečka. Cena Magnesia za nejlepší studentský film za rok 2012 a čerstvá nominace na studentského Oscara.