Sara dospívá v texaské, nábožensky orientované rodině, která se živí chovem koz. Život má před sebou, ale nejprve si musí leccos ujasnit. S reálnými osobami natáčený sugestivní a mimořádně autentický snímek otevírá otázky víry i netradičních podob života a byl v premiéře uveden na MFF v Cannes.
Sara vyrůstá spolu s jedenácti sourozenci v nábožensky odevzdané texaské rodině, která se živí chovem koz. Když pozná svobodomyslného krotitele býků, začne si dospívající dívka klást otázky… Režisér se ve svém díle, které vznikalo za účasti neherců v jejich reálném prostředí, zdráhá komentáře, ať už jde o náboženské mentorování, nebo podstatu komunitního života, a dosahuje tak niterného vykreslení pospolitosti. V té je stejně tak přirozená domácí výuka dětí, jako cvičení střelby v pokročilém stupni těhotenství. Z celkové bezpříznakovosti, která na nic neklade přílišný důraz, však vychází mimořádně plastický portrét. Režisér se ve svém asketickém, a přece sugestivním filmu obdivuhodně zdráhá tradičních – a v souvislosti s prostředím a věkem hrdinky se nabízejících – nástrojů dramatizace. Přesto se mu ale daří vystavět ucelený a poutavý portrét jedinečných lidí. A v takové situaci nepřestává být Sařino hledání možných životních cest klíčovým tématem.