Před Eltonem Johnem, Madonnou a Lady Gaga tady byl Liberace: během své čtyřicetileté kariéry oslňoval Ameriku jako virtuózní klavírista a bavič. Byl hvězdou na pódiu i na televizní obrazovce – a také v soukromí si dopřával nákladné výstřednosti. Homosexuální orientaci však ve své době nesměl veřejně přiznat… Základem oslnivé výpravy do třpytivého, okázalého světa konce 70. let se stal Liberaceho vztah s o čtyřicet let mladším mladíčkem Scottem Thorstonem. Steven Soderbergh do svého nového filmu obsadil dva své oblíbené herce – Matta Damona a Michaela Douglase.
Před Elvisem, Eltonem Johnem a Lady Gaga tady byl Liberace: během své čtyřicetileté kariéry oslňoval Ameriku jako virtuózní klavírista a bavič. Byl okázalou hvězdou na pódiu i televizní obrazovce a také v soukromí si dopřával nákladné výstřednosti. Doba, ve které žil, však nepřipouštěla, aby se veřejně přiznal ke své homosexualitě. V roce 1977 vstoupil do Liberaceho života šestnáctiletý mladíček Scott Thorson, oficiálně nový osobní řidič etablované hvězdy, neoficiálně její milenec. Navzdory čtyřicetiletému věkovému rozdílu spolu Scott a Liberace prožili několik šťastných let. Ta se stala pro režiséra Stevena Soderbergha impulzem pro oslnivou výpravu do třpytivého světa, jenž se zdál pro jeho stvořitele bez hranic. Soderbergh do filmu obsadil své oblíbené herce Matta Damona (Dannyho parťáci a jejich dvě pokračování, Informátor!, Nákaza) a Michaela Douglase (Traffic – Nadvláda gangů, Zkrat).