Obyvatelé Cemalova rodného města oplývají zvláštními schopnostmi a dějí se jim podivné věci. Přesto žijí normální život. Příběh o komplikovaném vztahu Cemala k dívce Yasemin je prodchnut nespoutanou imaginací a formální hravostí.
Turecký nezávislý snímek je zasazen do nespecifikovaného anatolského maloměsta, jehož obyvatelé oplývají nadpřirozenými schopnostmi, přesto však řeší obyčejné problémy. Cemal vypomáhá svému otci v holičství a ve volném čase dělá fotbalového rozhodčího. V okamžiku, kdy si získá srdce místní dívky Yasemin, s níž se vzápětí i ožení, se pro něj začnou věci komplikovat. Nejen že se nebrání románku s pouliční prodavačkou knih Defne, ale současně začne z milostného poměru podezřívat i svou ženu. Velmi originálně vystavěný snímek upoutává hravostí, s jakou nakládá se svými formálními aspekty i jednotlivými významy. Záměrná stylizace pracuje s absurditou a metaforou jako plnohodnotnými prostředky, upoutávajícími k sobě veškerou pozornost. Nespoutanou imaginací prodchnutá love story připomíná metody magického realismu a kromě vyznání lásky k okázalým kinematografickým efektům se stává neodhadnutelnou odyseou s řadou překvapivých momentů.