Ivan Locke je na cestě z Birminghamu do Londýna a ve svém autě uskuteční několik důležitých telefonních hovorů. Pouze před několika málo hodinami učinil rozhodnutí, které změní jeho život. Uznávaný scenárista a režisér natočil neuvěřitelně lidské minimalistické drama jednoho obyčejného člověka.
Ivan Locke má manželku, dva syny a dobrou práci. Je noc a Locke je na cestě z Birminghamu do Londýna. V autě uskuteční několik důležitých telefonických hovorů, které mu od základu změní život. Hovoří se ženou Katarinou, syny, s bývalou kolegyní Bethan, ale i s šéfem Garethem a kolegou Donalem. Z pozice spolujezdce divák sleduje Lockovu upřímnou, ale i neúprosnou snahu prosadit rozhodnutí, které před několika málo hodinami učinil. Locke pociťuje, co znamená rozdíl mezi nikdy a jednou… Uznávaný scenárista a režisér Steven Knight dokazuje, že k natočení silného snímku „stačí" čtrnáct dní, skvělý herec (excelující Tom Hardy), výborný scénář a malý prostor kabiny auta. Světla podél dálnice dodávají filmu až mystickou atmosféru, která provází Lockův přechod mezi dvěma životy. Neuvěřitelně lidské drama, které v divákovi vyvolává mnoho otázek o vlastních životních postojích, bylo od své premiéry na loňském MFF v Benátkách uvedeno na mnoha filmových festivalech.