Carlos je krejčí, který navzdory svému mimořádnému talentu využívá příhodné anonymity města. Za jeho spořádaným zevnějškem se totiž skrývá sériový vrah, jenž se živí výhradně lidským masem. City k nově přistěhované sousedce však postupně hatí jeho touhu udělat z ní svou další oběť.
Carlos je tichý a nenápadný obyvatel andaluského města Granada. Díky svému jedinečnému talentu v oboru krejčovství se těší respektu zdejších významných obyvatel. Za tajuplným a před společností uzavřeným mužem, žijícím převážně v osamělosti svého bytu, se však skrývá chladnokrevný zabiják, jenž si vybírá ženské oběti, jež pak v ústraní porcuje a následně jejich maso sám požívá. Jeho precizně prováděná rutina se však začne hroutit v okamžiku, kdy se do domu přistěhuje nová sousedka, jež v něm budí fascinaci nejen jako oběť, ale i jako spřízněná duše pro jeho nenadále zjitřené srdce. Znepokojující snímek přesně nuancuje citovou proměnu Carlose. Za krásou precizních záběrů, oceněných cenou Goya pro nejlepší kameru, se rovněž daří odkrývat zvrácenost a hrozivost opakujících se činů. Přesvědčivé herecké výkony i originální uchopení tématu představují silný a působivý divácký zážitek.