Kostra automobilu řítící se bahnem, děti v maskách hrající si opodál. V jaké společnosti jsme se to ocitli a jaké jsou limity jejího svobodomyslného fungování? V Rotterdamu oceněný snímek představuje jedno z režisérových nejsugestivnějších děl.