Při procházce tenneseeským Memphisem můžete narazit na poflakujícího se černošského muzikanta od pána boha (Willis Earl Beal). Tulák od přírody má před sebou natáčení desky, ale chybí mu motivace pustit se do psaní songů. Tim Sutton vypráví svůj snový, lyrický snímek táhle a podmanivě, mimo jiné za pomoci surově krásného hudebního doprovodu.
Muzikant od pánaboha a tulák od přírody má před sebou natáčení desky, ale postrádá motivaci. Raději se bezcílně poflakuje tajuplným Memphisem, ve snovém pohroužení jako by byl jen pár kroků od jiné dimenze. Vidí město jako bohem zapomenutý kout, zastíněný bujícími korunami dubů, v jehož zástavbě je dobře jen smečkám dětí. V duchu mýty prodchnuté jižanské spirituality máme před sebou moderní verzi lidové pověsti, inspirované memphiskou legendou o požehnaném a prokletém zpěvákovi jménem O. V. Wright, který upadl v nemilost a byl pohřben v neoznačeném hrobě. Do fragmentů roztříštěná nadreálná pouť v blouznivě podmanivém vizuálním podání přibližuje hledání duše hudebníka, jehož podobu si na sebe vzal Willis Earl Beal, nevyzpytatelný autor a interpret surových balad. „Pro Willise to byla neuvěřitelně těžká role, protože to je on, ale absolutně sebe nehraje, ale je to on," poznamenal tajemně režisér Tim Sutton.