Téměř šestnáctiletý Jumah byl jedním z konžských dětských vojáků. Adoptovala ho humanitární pracovnice Laura, se kterou nyní žije v Londýně. Minulost, kterou se snaží nechat za sebou, se s intenzitou ozve poté, co je svědkem tragického úmrtí. Režisérovi tohoto subtilního debutu se bez sentimentu a s pochopením daří proniknout do rozjitřeného nitra dospívajícího chlapce.
Téměř šestnáctiletý Jumah byl jedním z konžských dětských vojáků. Adoptovala ho humanitární pracovnice Laura a společně žijí v multikulturním Londýně. Jumah je dobrý student a právě začal chodit se spolužačkou Chloe. Vše se změní v jediném okamžiku, ve kterém jsou s kamarádem svědky vraždy starého muže. Jumah je opět vystaven psychickému a fyzickému tlaku, na který je nucen reagovat. Režisérovi se bez sentimentu a s pochopením daří proniknout do rozbouřeného nitra dospívajícího chlapce, který se snaží nepodléhat démonům vlastní minulosti a vytvořit si nový život v neznámé zemi. Postavu mladého Jumaha ztvárnil Roger Jean Nsengiyumva, jehož herecký projev je velmi úsporný, přesto nesmírně přesný a přesvědčivý. Tento upřímný, realisticky natočený a subtilní debut, ve kterém je kamera vždy v těsné blízkosti hlavního hrdiny Jumaha a který má jasnou dramaturgii i poselství, je na karlovarském festivalu uváděn v mezinárodní premiéře.