Lila (14) a Janek (15) milují jeden druhého a jejich vztah vyplňuje celý jejich svět. Poté, co se Janek vůči Lile dopustí zrady, je ochoten udělat cokoli, aby vinu odčinil. Anna Kazejaková se v syrově natočeném snímku bez černobílého moralizování zabývá tím, jak daleko je člověk ochoten zajít kvůli lásce.
Čtrnáctiletá Lila a o rok starší Janek milují jeden druhého a jejich vztah vyplňuje celý jejich svět. Janek se však vůči Lile dopustí zrady, která je podle dívky neodpustitelná, je ale ochoten udělat cokoli, aby vinu odčinil. Lila dává Jankovi 24 hodin na to, aby vykonal čin, který pro něj vymyslela, jinak její lásku ztratí navždy. Syrově natočený snímek, odehrávající se v současném Polsku, ukazuje podle režisérky generaci osamělých mladých lidí, která ve výchově postrádá jasně stanovené hranice a potřebné vzory. Režisérka vypráví mrazivý příběh bez černobílého moralizování, vedena snahou přijít na kloub chování svých hrdinů, jejichž partů se debutující mladí herci zhostili s až nepříjemnou autenticitou. K intenzivní podívané, kterou divákům připravila, autorka dodává: „Musíme ten příběh vyprávět, protože není nic jednoduššího, než odsoudit zlo, a nic složitějšího, než se ho snažit pochopit."