Cesty osudu jsou nevyzpytatelné. Jednoho dne si ve svém oblíbeném časopise Tajemný svět zvířat přečtete horoskop a zjistíte, že vám hvězdy doporučují změnit život a dát výpověď. Než riskovat hněv vyšších sfér, raději se jejich přání podřídíte. Čirou náhodou potkáte v kebab bistru, kde jste do teď pracovali, autora onoho horoskopu. Společná existenciální nejistota vás spojí a marketing se zdá být oborem, který můžete provozovat intuitivně, bez nutnosti odborného vzdělání. Obchod s koberci, kam nikdy nezabloudil žádný zákazník, je jako první pracovní štace ideální. V místním personálu se skrývá bohatý potenciál podivínství a ne úplně kladný vztah k podlahovým krytinám je pro vás, coby samozvané odborníky, opravdovou výzvou. Suverénní celovečerní debut režiséra Grzegorze Jaroszuka je absurdně komediálním pohledem na skupinku osamělých figurek, které se snaží více či méně úspěšně poprat se svými bizarně smutnými životy.