Temné údolí
Tajuplný cizinec na koni, který se usadí v horské vesnici, aby zde přečkal zimu, přináší do uzavřené komunity nedůvěřivých obyvatel neklid. S přibývajícím množstvím záhadných úmrtí začne být jasné, že jeho příjezd nebyl pouhou náhodou. Alpský western je svěží variací na oblíbené žánrové motivy.
Do odlehlé horské vesnice uprostřed scenerie alpských vrcholků přijíždí na svém koni tajuplný cizinec, který hledá místo, kde by přečkal zimu, než budou stezky opět schůdné. Pro zdejší sevřenou komunitu, opanovanou nekompromisní patriarchální nadvládou, však představuje příchod mlčenlivého jedince narušení zavedených pořádků. S prvním sněhem, který vesnici zcela odřízne od okolního světa, se ale začnou objevovat i první mrtvá těla záhadně zemřelých obyvatel. Netrvá dlouho a obyvatelům začne být zřejmé, že záhadný návštěvník do vesnice rozhodně nepřijel náhodou. Rakouský režisér Andreas Prochaska ve svém novém snímku skládá osobitou poctu westernovému žánru, která je poutavou syntézou důvěrně známých tematických motivů a ikonických panoramat rakouských Alp. Jde o mimořádně svěží filmový koktejl, oplývající jak hutnou atmosférou, tak briskní akcí, zanechávající bělostnou zimní krajinu potřísněnou rudou barvou.