Skupinka přátel ráda muzicíruje. Jejich bezstarostné potulování se však jednou protne s cestami muže, který se snaží urovnat si vlastní život. Ceněný korejský režisér O Muel opouští estetiku svého předchozího, v Sundance oceněného snímku a vypráví posmutnělý, ale v jádru dobrosrdečný příběh o docela obyčejných věcech.
Pong Ddol sní o tom, že bude hrát v kapele – pojmenuje ji Zlatý kočár podle starého vozíku, který s sebou tahá po vesnicích ve snaze naverbovat do skupiny muzikanty. Nemenším problémem jsou ale i peníze, kterých se jim nedostává. A tak Pong Ddol nabídne Chul-wookovi, aby kapelu vedl, ale také do ní přinesl peníze. Snímek s velkým citem i subtilním humorem, který může připomenout mimoděčnou vtipnost známou z tvorby Hong Sang-sooa, vykresluje příběh skupinky různorodých osobností, z nichž mnohé si nesou traumata z minulosti. Hudba má ale potenciál sbližovat a zahlazovat staré rány, a tak se může stát, že příběh dospěje k dobrému konci. A pranic nevadí, že jím nebude hvězdná hudební kariéra. Na modelu nenápadné road movie rozehraný příběh může způsobovat mírné chmury svou nostalgickou náladou, jeho hrdinové ale neztrácejí dobrou náladu, ani když se jim nedaří, a podporují tak celkovou povzbudivost tohoto nenápadného příběhu.