Průmyslovou krajinu Severní Dakoty osvětlují ohně šlehající z kovových konstrukcí. Mrtvolnou atmosféru předpeklí naruší jen občasný průjezd nekonečně dlouhého nákladního vlaku. Dvanáctiletý James do školy nechodí a pomalu se smiřuje s posmutnělým budoucím životem mezi obrovskými rafineriemi.