Daniel Wolfe, režisér hudebních videí, a jeho bratr Matthew dokazují společným působivým debutem, že styl a obsah mohou být ve vzájemném souladu. Film sleduje marné pokusy jedné britsko-asijské dívky, jež se snaží dostat z dosahu své protektorské rodiny. V obsazení se mísí herci s neherci a všichni hrají s neodolatelnou přirozeností.
Daniel Wolfe a jeho bratr Matthew dokazují společným působivým debutem, že styl a obsah mohou být ve vzájemném souladu. Film sleduje marné pokusy jedné britské dívky pákistánského původu, jež se snaží dostat z dosahu své silně protektorské rodiny. Příběh, zčásti pojatý jako western odehrávající se na yorkshirských vřesovištích, zpočátku sleduje Lailu (Sameena Jabeen Ahmedová) na útěku s jejím skotským přítelem (Conor McCarron). Jelikož však tvůrci nikterak nepospíchají, aby odkryli celou zápletku a vztahy mezi jednotlivými postavami, obracejí posléze divákovu pozornost ke dvěma skupinám nebezpečně vyhlížejících chlapíků: ke dvojici bílých hrdlořezů a čtveřici pákistánských týpků. Kdo pracuje pro koho? Teprve postupem času se dozvídáme, že Laila s vlasy do růžova pošpinila čest rodiny a že se schyluje k velkému zúčtování. Přesvědčivost a působivost tohoto snímku, připomínajícího v mnohém filmy Andrey Arnoldové, která rovněž pracuje s kameramanem Robbiem Ryanem, spočívá v pronikavém a realisticky přesném zobrazení určitého místa a společenství.