Bílá smrt
S využitím různých formátů a animačních technik se před námi rozvíjí příběh chilské vojenské posádky, kterou krutá andská bouře uvěznila v závějích. Ambicí filmu však není věrně rekonstruovat události, ale spíše přiblížit bezmeznou samotu a sžíravou zimu, zavrtávající se až do morku kostí člověka stojícího na prahu „bílé smrti“.
Černobílé panoráma pusté krajiny v šerosvitu podbarvuje skličující hudba. Experimentální dokument tematizuje neštěstí, které potkalo roku 2005 chilskou vojenskou posádku během kruté bouře v Andách. V pozadí zní nahrávka rádiové konverzace mužů uvězněných v závějích. Ambicí filmu však není věrně rekonstruovat události, jak se staly. Kombinace různých filmových formátů a animačních technik na nás přenáší pocit bezmezné samoty i sžíravé zimy, zavrtávající se až do morku kostí, a přibližuje nám zoufalost člověka stojícího na prahu „bílé smrti“.