Netřeba se bát mluvící hlavy v dokumentárním filmu, zejména pokud patří legendárnímu tvůrci Arthuru Pennovi. Téměř čtyřhodinový záznam rozhovoru proslulého íránského filmaře a cinefila s tvůrcem snímku Bonnie a Clyde je jedinečným režisérským master classem.
Jedinečný zážitek připravil divákům loňského benátského festivalu Amir Naderi, rtuťovitý tvůrce s encyklopedickou znalostí filmu, velkým srdcem a nakažlivým entuziasmem. A to uváděl film, který původně natáčel jen sám pro sebe. Před více než deseti lety jej Jonathan Demme seznámil s legendárním Arthurem Pennem, jehož dílo znal jeho obdivovatel Naderi záběr po záběru. Poprvé v roce 2005 a posléze ještě několikrát namířil na Penna kameru na stativu, za niž si sedl a začal slavného režiséra zpovídat. Mnohahodinový videozáznam rozhovoru na téma Pennových filmů, jeho osobního života nebo názorů na oběma milované osobnosti amerického filmu se před očima užaslého diváka proměňuje v jedinečný režisérský master class, a to nejen díky mimořádné inteligenci a klidnému charismatu tvůrce snímků Bonnie a Clyde či Malý velký muž, ale i díky Naderiho umění klást otázky nepředvídatelným způsobem.