Manželství newyorského páru se začne rozpadat po narození dítěte s údajnými nadpřirozenými schopnostmi. Psychothriller, upomínající na Rosemary má děťátko, staví na detailním vystižení charakterů, gradujícím napětí a hereckých výkonech obou hlavních představitelů, oceněných na festivalu v Benátkách.
Jude a Mina tvoří dokonalý pár. Manželská idyla však rychle skončí s narozením prvního dítěte. Citlivá Mina je přesvědčena o jeho výjimečnosti a začne syna chránit před údajnými škodlivými vlivy okolí. Následkem alternativního způsobu výživy přestane dítě růst. Racionálně uvažující Jude se pokusí zachránit synův život i rozpadající se manželství. Psychothriller, vzdáleně připomínající Rosemary má děťátko či Blue Valentine, byl natočen podle románu italského spisovatele Marca Franzosa Indigové dítě. Režie s hitchcockovskou přesností dbá o detailní vystižení charakterů, pozvolna gradující napětí a vzájemné doplnění obrazu a zvuku (smyčcová hudba Nicoly Piovaniho). Adam Driver (Frances Ha) a Alba Rohrwacherová (Osamělost prvočísel) byli za své herecké výkony oceněni na loňském ročníku festivalu v Benátkách Volpiho pohárem.