Tenkrát ve snu: Cesta za posledním spaghetti westernem
Není to tak dlouho, co se v andaluském městečku Tabernas natáčel jeden kultovní film za druhým. Věhlas tehdejších hereckých hvězd však pohasl a šarm tohoto místa se na pozadí ekonomické krize vytratil. Když se rozšíří zpráva o produkci nového velkofilmu, oči místních obyvatel se rozzáří v naději. Úsměvná dokumentární pohádka o životě, který připomíná nekonečný hollywoodský film.
Od chvíle, kdy Hollywood vyslal do světa své první příběhy, horečnatý sen o jiném, lepším životě polapil miliony lidí. Snad nikde však nebyl střet matné reality s oslnivým leskem hollywoodských hvězd tak hmatatelný jako v andaluském městečku Tabernas, místě, kam se filmová studia po dlouhá desetiletí vydávala natočit jeden kultovní film za druhým. Lawrence z Arábie či Tenkrát na Západě, Elizabeth Taylorová, Harrison Ford či Claudia Cardinalová – stovky filmových děl a ikon stříbrného plátna se prohnaly vyprahlou španělskou pouští. S plynoucími léty se ale divácké preference změnily a ekonomická situace zhoršila. Dříve proslulé městečko ztratilo svůj šarm, místní obyvatelé přišli o práci. Když se zčistajasna rozšíří zpráva o příjezdu produkce nového velkofilmu s hvězdným obsazením, lidé nalézají ztracenou naději. Úsměvná dokumentární pohádka o úniku z tíživé každodennosti nuzných životů.