Samota má spoustu podob, stejně jako snaha jí uniknout. Olga volí sebezničující anorexii, její otec láhev a netradiční psycholožka, která jim má pomoci, kontakt se záhrobím. Rodinné drama o tom, jak těžké bývá vyrovnat se se ztrátou blízké duše, získalo cenu za režii na Berlinale.
Olga je mladičká anorektička, která žije po matčině tragické smrti s otcem. Ten se jako vyšetřovatel setkává s mrtvými těly každý den, a tak si dceřiny problémy moc nepřipouští. Sám se proti smutku z ovdovění obrnil cynismem a kořalkou, což mu Olga nemůže odpustit. Zatvrzelost obou brání komunikaci a problémy společného soužití vyvrcholí Olžiným zkolabováním, po kterém se dostává pod odborný dohled. Psycholožka Anna, která je přesvědčena, že dokáže komunikovat s mrtvými, jim nabídne netradiční pomoc… Rodinné drama s prvky černé komedie uvádí na scénu tři osamělé bytosti, z nichž každá od smutku utíká jinam: jedna k esoterice, druhá k lahvi a třetí k vlastní destrukci. Postavy zároveň slouží jako zrcadlo dnešního Polska, které opouští tradiční hodnoty, ale neví, kam se vrhnout – do světa iluzorních ideálů jako Olga, k cynismu a vodce jako její otec, nebo zpět k duchovnu, kde hledá spásu Anna?