Noc oživlých protinožců
Čerstvý vítr zombie žánru vane z australské dálnice. Když se z většiny protinožců stanou živí mrtví, drsný Barry a kámoš Benny se ve stopách Šíleného Maxe vydávají na cestu pustinou, aby zachránili Barryho sestru ze spárů tajného vědeckého experimentu.
Nad australskou noční oblohou se přežene kometa, která pozmění přírodní zákonitosti na Zemi. V důsledku toho se z většiny lidí stanou zombie a zároveň přestanou fungovat spalovací motory. Když se druhý den ráno automechanik Barry vzbudí, má tedy hned dva problémy – z rodiny má vraždící bestie a nejede mu auto. Spolu se třemi dalšími přeživšími se tak vydává na cestu australskou buší i dálnicí jediným možným dopravním prostředkem – autem na pohon ze samotných zombie. Postapokalyptická road movie, evokující stejným dílem Úsvit mrtvých i Šíleného Maxe a nabitá testosteronovou akcí stejně jako černým humorem, vysílá Barryho australskou pustinou za záchranou sestry, kterou unesl maniakální vojenský vědec, experimentující s šedou kůrou mozkovou nově vzniklých nemrtvých občanů. S Barryho rodinou se ale přepočítal, jak brzy zjistí nejen on, ale i přeživší vojáci, nelítostně terorizující zbytky civilizace.