Mallory
S Mallory se život nemazlil. Po porodu syna se ze všech sil snaží, aby se vymanila z drogové závislosti a už nepřebývala na ulici. K temné minulosti se chce otočit zády a nyní by ráda pomáhala těm, které zná nejlépe – lidem na okraji společnosti. Helena Třeštíková ve svém novém časosběrném dokumentu ukazuje, že ani zdánlivě beznadějný osud nemusí mít konečnou uprostřed cesty.