Všechno dobře dopadne
Je pátek a osmiletá Lea už netrpělivě vyhlíží tátu. Ten si ji má, jak už to v mnoha rozvedených rodinách bývá, jako obvykle vyzvednout a strávit s ní víkend. Z počátku vše probíhá podle očekávání, postupně se ale objevují různé podivnosti. Ty se táta snaží vyvážit novým Legem a výletem na pouť, takže jsou na chvíli zapomenuty, nicméně pocit pohody a radosti nevydrží dlouho a v pořádku naopak není vůbec nic. Patrick Vollrath rozehrává ve svém filmu drama dítěte a rodiče, jejichž vztah je narušen jedním špatným rozhodnutím, které možná již nikdy nepůjde napravit.