Patnáctiletý Matteo jako by v sobě koncentroval všechny možné nectnosti puberty – je ignorantský, drzý, až agresivní, znuděný a bez jakéhokoliv pozitivního programu, má zkušenosti s drogami i se sexem. Svůj podíl na tom má nefunkční rodinné zázemí, vztah syna a otce je zjevně trvale konfliktní. Po jedné ze vzájemných srážek dojde k tomu, co jako hrozba viselo už nějaký čas ve vzduchu. Mladík je odvezen na odlehlou farmu v pustých horách, kde se takové „případy“ léčí především tvrdou fyzickou prací. Jenže na farmě není nic tak, jak by mělo být, věčně opilý vychovatel je tam zcela vyřazen ze hry a jeho tři mladiství svěřenci si dělají, co chtějí. Syrovost líčení koresponduje s drsností jejich praktik, když Mattea podrobují četným mučivým zkouškám, než ho přijmou mezi sebe. Vzniklé přátelství je pak na život a na smrt. Při jedné divoké noční jízdě do města se však Matteo dopustí chyby, která se nakonec stane partě kamarádů osudnou.