David
S přibývajícím věkem si dvacetiletý David uvědomuje, jak jeho mentální postižení ovlivňuje chování jeho rodičů. Jednou večer se tak rozhodne utéct do Prahy, kde v osamění čelí mnoha nástrahám i vlastním myšlenkám. Odvážný atmosférický debut zdobí herecký výkon Patrika Holubáře v hlavní roli.