Zelená vlna
Vyčerpávající stereotyp starostí všedního dne nás někdy přesvědčí, že se nic mimořádného snad už ani stát nemůže. Osamocená matka, pečující nejen o synka ve školním věku, ale i o svého postaršího otce, tuto zkušenost zažívá na vlastní kůži. Kolotoč denních povinností ji odtrhává od smyslu toho, co se jí vlastně její nejbližší snaží sdělit. Děda i chlapec svorně tvrdí, že po městě chodí kůň, ale kdo by takovému nesmyslu věřil? Nicméně, není lákavé na jejich hru přistoupit a užít si chvíli bezstarostné radosti, ať už se zakládá na pravdě, či nikoliv?