Sociopolitické souvislosti filmů natočených v zemi jako Libanon nemohou nebýt mimořádně důležité. O to odvážnější se jeví rozhodnutí talentované filmařky nechat ve svém dokumentárním snímku kontext země s pohnutou minulostí promlouvat výhradně skrze tváře a slova tří mladých žen, které doprovází v průběhu pěti let při hledání podstaty a forem lásky a vlivu na jejich životy. Extrémní intimita přes intenzivní pouto žen, přes detailní záběry jejich tváří. Kamera nikoli jako bariéra, nýbrž jako kanál, kterým tam a zpět protéká esence vyživující lidské nitro. „Chtěla jsem porozumět tomu primitivnímu tanci svádění, vstřebat detaily jejich složitých vztahů, abych se dozvěděla něco o životě. Nežila jsem jako ony a v jistém smyslu jsem se rozhodla si jejich příběhy přivlastnit,“ podotýká režisérka.