Bridgend
Série záhadných sebevražd ve městě Bridgend, které možná mají jen jeden důvod. A možná je to důvod, který dospělí nechtějí slyšet. Je ale také možné, že žádný neexistuje. Jeppe Rønde, debutující v oblasti hraného filmu, se pouští s odvahou ignorovat žánrové hranice a se suverenitou podloženou jasnou formální vizí, příznačnou pro současné dánské tvůrce, hluboko do záhadných reálných lesů, v nichž rodiče nacházejí oběšené děti. Podobný osud hrozí i Sáře. Spořádaná dívka se zamiluje do člena „sebevražedného gangu“, který její otec vyšetřuje. Prostřednictvím Sáry a jejího proměňujícího se vnímání buduje Rønde za asistence dynamické kamery tísnivý portrét dospívání a střetu protichůdných sil mládí a stáří. Film na sebe zpočátku bere mimikry „dánské krimi“, vystavěné kolem vyšetřování případu, postupně ale mutuje v mystické drama o nadčasovosti mezigeneračního střetu a o záhadné energii, již představuje teenager v extrémních polohách – entuziasmu i sebedestrukci.