Krávy dávají mléko, psi zase pomáhají pánovi hlídat stádo ovcí. Kočky jsou pro parádu a pro mazlení. Ale proč jsou na světě prasata? Ta přece lidé chovají proto, aby je snědli. O tom je přesvědčen i Arthur Hoggett, alespoň do chvíle, než v soutěži na místním trhu vyhraje selátko. Babe, jak je pojmenují ostatní zvířátka z Hoggettova statku, je ještě maličké a o krutých zákonitostech světa lidí toho moc neví. Díky své vrozené zdvořilosti a přátelskosti si však rychle získá řadu přátel. Dobrosrdečnému farmáři netrvá dlouho, než vytuší, že proměnit šikovného pašíka ve šťavnatou pečínku by nebyl ten nejšťastnější nápad… Příběh o tom, že se slušností nejdál dojdeš a že ovce nemusí být tak hloupé, jak se na první pohled zdají. Jeden všetečný rypáček, výstřední kačer, trojice zpívajících myší a řada roztomilých čumáčků v dnes již klasické rodinné komedii, kterou na filmovém festivalu jen tak neuvidíte.