Domácí péče
O konečnosti lidské existence ví každý, okamžik skutečného uvědomění si limitů života se však dostavuje individuálně a často nečekaně. Obětavá pečovatelka Vlasta (Alena Mihulová) žije pro manžela Láďu (Bolek Polívka), dceru a své klienty. Jeden všední den však končí jinak než ty předchozí a Vlasta je nucena reagovat. Zralý debut vypráví o smrtelně vážných věcech s jemným humorem.
Obětavá pečovatelka Vlasta žije pro manžela Láďu, dceru a své pacienty. Střídmá a radost rozdávající žena začíná každý den kapkou slivovice a milý úsměv jí z tváře nesmažou ani vrtochy klientů. Její Láďa je sice takový moravský samorost, který pro jednoduchou odpověď na jakoukoli otázku nejde daleko, ty dva k sobě ale váže nerozpojitelné pouto. Jeden všední den však končí jinak než ty předchozí a nejen Vlasta, ale i její okolí si musí zvyknout na fakt, že pomoc a péči bude potřebovat ona sama. O konečnosti lidské existence ví každý, okamžik skutečného uvědomění si limitů života se však dostavuje individuálně a často nečekaně. Slávek Horák, vyprávějící ve svém zralém debutu o smrtelně vážných věcech s jemným humorem, se spolehl na osobní zkušenost a schopnost proměnit ji v univerzálně sdělnou story, mimo jiné za pomoci respektovaného dramaturga Jana Gogoly a vynikajících hereckých výkonů, především Aleny Mihulové (Vlasta) a Bolka Polívky (Láďa).