Naomi má čtyři dny na to, aby se rozloučila se synkem, jehož soud svěřil do péče evropského otce. Setkání se odehrává na jachtě rodiny exmanžela, jejíž posádka má pokyn na ženu dohlížet. Matka se přesto snaží navázat kontakt se synem, kterého řadu let neuvidí. Pokus o obnovení přerušeného pouta v omezeném prostoru lodi se vyznačuje elegancí stylu, dávající vyniknout herectví japonské hvězdy Rinko Kikučiové, známé z filmu Babel.
Mladá Japonka vstupuje na přepychovou jachtu ve Středomoří. Její nevelká posádka čeká dalšího hosta: Japončina malého syna, který jí byl po rozvodu soudně odebrán a svěřen do péče bohatého evropského otce. Naomi má čtyři dny na to, aby se rozloučila s dítětem, které dlouhá léta neuvidí. Chlapec je vzpurný, posádka má povel matku hlídat, ale mladá žena se při zachování vlastní důstojnosti všemožně snaží znovu navázat kontakt, který byl zřejmě zčásti její vinou přerušen. Příběh, soustředěný s výjimkou krátké vyjížďky na pusté pobřeží na prostor jachty, napadl režiséra, když se stal svědkem zoufalství své známé, jež podobnou situaci zažila. Na scénáři spolupracoval italský autor komiksů Igort a japonská spisovatelka Banana Jošimoto. Pro hlavní roli získal mezinárodně proslulou japonskou hvězdu Rinko Kikučiovou, která v elegantně natočené intimní studii křehkosti lidských vztahů s originální hudbou Asafa Sagiva plně projevila svůj talent k tlumeně dramatickému herectví.