Když se Lydia jedné noci chystá zavřít obchod, který patří jejímu otci, je přepadena. V následujících hodinách je nucena učinit mnohá životní rozhodnutí. Režisérce snímku se v působivém psychologickém dramatu podařilo citlivě vystihnout jak prostředí innuské komunity, tak niterné pocity mladé hrdinky.
Když se Lydia jedné noci chystá zavřít obchod, který patří jejímu otci, je přepadena drogově závislým mužem. V následujících hodinách, kdy prochází traumatickou zkušeností, je nucena učinit mnohá životní rozhodnutí. Debutující režisérka, která je rovněž autorkou scénáře, se soustředí na vykreslení vztahů mezi hlavními postavami a rostoucí napětí snímku posiluje vědomím, že mezi hrdiny existuje blízký vztah. Narativně jednoduchý děj tohoto psychologického dramatu se odehrává během jediné noci, která autorce slouží nejen coby východisko k citlivému zachycení niterných pocitů hrdinky, ale také k sociální sondě do prostředí současné komunity Innuů, jejíž nelehký osud zde přibližuje. Autentickou atmosféru snímku umocňuje jak vhodně zvolená hudba, tak přítomnost skutečných innuských herců.