Teenager Adam tráví s rodiči prázdniny u jezer nedaleko Toronta a potkává zde stejně staré bratrance Rileyho a Nata, se kterými začne trávit nekonečně se vlekoucí letní dny. Mezi chlapci ihned vzplane klukovská rivalita. Silné a poutavé drama o citlivém věku sází na autentické herecké výkony a skvěle gradovanou atmosféru.
Teenager Adam tráví se svými rodiči letní prázdniny u jezer nedaleko Toronta a vzhledem k tomu, že se mu dny nekonečně vlečou, přivítá seznámení se zhruba stejně starými bratranci Rileym a Natem. Trojice chlapců se začne poflakovat po okolí a zahánět nudu. Záhy však mezi nimi vzplane klukovská rivalita a na povrch začnou probublávat napjaté, i když skryté emoce. Zprvu nevinné šarvátky a hry tak postupně začnou nabývat na intenzitě a vést až k neodvratitelnému konci. Režisérovi se výtečným způsobem podařilo postihnout nejen křehkost a nejistotu věku, ve kterém se hrdinové nacházejí, ale také houstnoucí atmosféru jejich střetů. Talentovaný režisér ve zdařilém debutu citlivě vede trio mladých herců, kteří svou autenticitou a přesvědčivostí přispívají k celkovému vyznění snímku. Poutavé a znepokojivé drama bylo uvedeno na letošním MFF v Cannes v sekci Týden kritiky.