Transdarinka
Sin-Dee je zpět a je naštvaná. Zatímco byla měsíc mimo (rozumějte ve vězení), doneslo se k ní, že ji její přítel podvádí, a to ještě s „normální holkou“. To si Sin-Dee, holka s velkým H a jednou věcí, která připomíná, že by také mohla být muž, nemůže nechat líbit. Násilí, láska i přátelství, to vše v komedii natočené na iPhone 5.
Sin-Dee je zpět a je naštvaná. Pouze měsíc se zdržela ve vazbě, a její přítel Chester si už začal s jinou. Jako by situace nebyla už tak dost špatná, zapletl se tentokrát s „normální holkou“. Sin-Dee vyráží na trestnou výpravu s nejlepší přítelkyní Alex v patách. Zatímco obě ženy, ukrývající pod sukněmi přidanou mužnou hodnotu, drancují podsvětí Los Angeles, arménský taxikář Razmik prožívá šichtu jako každou jinou, možná trochu horší. Služba na Štědrý večer pro něj sice znamená vyšší výdělky, ale také více opilců a znečištěnější auto. A ano, Sin-Dee je zpět. Zpráva, kterou nelze ignorovat, a Razmik se s temperamentní ženou nutně musí opět setkat. Co všechno se může stát během jedné žhavé vánoční noci v městě andělů? Kdo koho miluje, kdo s kým jen spí a jak to vše má pochopit nebohá Razmikova tchyně, když nikdo nerozumí arménsky? Násilí, láska, přátelství a obchod s drogami, to vše k sobě navzájem poutá aktéry komedie natočené na iPhone 5.