Mlhavé vzpomínky na francouzské noční kluby poloviny 20. století, glitchově koktající elektronická hudba projektu Lanuk z roku 2014. V reálném čase nastříhané video jednoho z předních českých experimentátorů oživuje voyeuristickou povahu filmového obrazu.
Z konceptu live cinema vycházející krátký film vznikl jako doprovod k hudbě maďarského projektu Lanuk, jehož aktuální tvorbu zaštítil pražský kazetový label Baba Vanga. Za dynamikou videa lze hledat rovnou tři zdroje: samotnou hudbu, za patinou skrytou enigmatičnost původního filmového materiálu a autorskou intervenci režiséra, který se ve své umělecké tvorbě setrvale zabývá právě „živým“ filmovým střihem. Nálada snímku pracuje s pocitem vzrušení, spojeným s rozkrýváním povahy filmového obrazu a zachycováním jeho pomíjivých chimér.