Snový snímek, vytvořený pod vlivem legendárního filmu Rampa (1962, Chris Marker), představuje muže, který začal vnímat svět očima zcela cizí ženy. Křehká filmová báseň nás zavádí do japonského velkoměsta, kterým prochází s vnímavostí stejně tak zklidněnou jako zjitřenou.
Více než padesát let po vzniku legendární Rampy (1962, r. Chris Marker) přichází japonský režisér Šunsuke Hasegawa s filmem, v němž selektivně zastavuje a rozpohybovává části obrazu a dociluje tak ideálního vizuálního doprovodu k melancholickému příběhu o střetu dvou bloudících duší. Ty se na dálku setkávají ve zklidněném, až zastaveném světě, který sice nese rysy povědomé obyvateli jakékoliv moderní megalopole, pocitově ale hraje na struny takřka protikladné a nabízí tak zároveň velmi vzrušující i tlumenou zkušenost.