Očima fotografky
Slovenská fotografka Zuzana Mináčová je uznávanou profesionálkou, která ovlivnila tvář slovenské i české fotografie. Respekt i obdiv si vydobyla svými uměleckými experimenty, legendární jsou její fotografie domácích i světových filmových hvězd, které zvěčnila coby dlouholetá spolupracovnice MFF Karlovy Vary. Matej Mináč natočil o své matce dokumentární film s prvky inscenace.
Slovenská fotografka Zuzana Mináčová je uznávanou profesionálkou, která ovlivnila tvář slovenské i české fotografie. Respekt i obdiv si vydobyla svými uměleckými experimenty, legendární jsou její fotografie domácích i světových filmových hvězd, které zvěčnila coby dlouholetá spolupracovnice MFF Karlovy Vary. Ve filmu vypráví s typickým humorem o zásadních zvratech dvacátého století, které osobně prožila; o fašismu, komunismu i kapitalismu. Odhaluje principy své umělecké tvorby, nechává nahlédnout do zákulisí fotografování hvězd a tajemstvím nezahaluje ani svůj osobní život. Úspěšná a vždy optimistická žena v sobě však od dětství nosí mučivé tajemství. Všestranný filmař Matej Mináč natočil o své matce dokumentární film s prvky inscenace. Jako klíč mu posloužila nejen kniha o jejím díle Život fotografky, plná snímků, jejichž příběhy se tvůrce snaží zrekonstruovat, ale i jeho vlastní hraný film Všichni moji blízcí (1999), vycházející z matčina dětství.