Válečný veterán s nicotnou prací a ještě nicotnějším životem se ve svém domě propadá čím dál hlouběji do psychických problémů. Režisér Elliott Lester inscenuje tuto studii vzrůstajícího šílenství jako minimalistické sólo vystoupení známého britského herce Davida Oyelowa.
Peter prožil válku, ale teď maximálně balí vajíčka v samoobsluze. A ještě dostává vynadáno, že přišel o pár minut pozdě. Doma ho navíc dusí přísná matka, která mu ani nedovolí zvát si návštěvy. To vše se dozvídáme především z monologů výřečného hrdiny, který mluví buď do počítače, nebo do telefonu, anebo prostě jen tak do prázdné místnosti. Peter se nakonec dokáže matky zbavit, a pak tedy může pozvat kamaráda Edwarda na večeři. Jenže vždycky nakonec narazí jen na odmítavou Edwardovu ženu. Peterovi naopak začínají volat starostliví přátelé jeho matky. Rozervaná duše je film z produkce televizní stanice HBO. Elliott Lester s Davidem Oyelowem zvolili náročnou, takřka divadelní formu, která zdůrazňuje klaustrofobické stavy hlavního hrdiny. Oyelowo, který o sobě dal naposledy vědět v oscarové Selmě (2014), podává v Rozervané duši strhující výkon. Všimli si ho také američtí televizní kritici, když jej letos ocenili cenou Critics’ Choice.