Okénka – to je příběh deseti minut před začátkem filmového představení. Jeden z diváků, soustředěný v očekávání filmového zážitku, je obklopen jinými diváky, kteří se ho snaží všemožně rušit. Netuší, že ho jejich jednání přivádí až do stavu halucinací. Film v rychlém sledu střídá animaci s hranými záběry.