Border Radio, nízkorozpočtový debut Allison Andersové, je pohledem z první ruky na dobovou losangeleskou punkrockovou scénu, který natočila společně s kamarády z filmové školy Kurtem Vossem a Deanem Lentem – zatímco, jak sama říká, „pařila, kouřila a poslouchala s kamarády Fairport Convention“. Hlavním hrdinou tohoto černobílého snímku je punkrockový hudebník, který ukradne peníze majiteli klubu, jenž mu nezaplatil, a uteče do Mexika. Doma ovšem nechá ženu s dítětem a nejlepším přítelem. Žena se ho zoufale snaží najít. Border Radio, ve kterém hrají skuteční muzikanti John Doe (X), Chris D. (Divine Horsemen) a Dave Alvin (Blasters), je považován za jeden z nejlepších filmů, jaké kdy byly natočeny o rock and rollu.