Sobota ráno, sedm hodin, Montevideo, Uruguay. Leche, Javi a Seba jsou ještě vzhůru. Nudí se, poflakují po ulicích a popíjejí levné pivo. Leche by se měl připravovat na zkoušku z italštiny, bohužel ho rozptyluje spousta věcí: zamiloval se do své učitelky, musí hlídat svoji senilní babičku a jeho sousedovi se ztratil pes. Javi už sice dostudoval, ale jediná práce, kterou sehnal, je objíždět čtvrť autem s amplionem na střeše, z kterého se valí reklamní blbosti. Jedinou nadějí v jeho životě je přítelkyně Maria, ta se ho ale zrovna chystá opustit. Nejmladší z nich, tichý Seba, zase neustále naráží na podivné typy. Černobílý snímek, připomínající rané Jarmuschovy filmy, popisuje nekonečnou nudu hlavních hrdinů s humorem a sebeironií.