Film o sousedském teroru, kombinující klaustrofobní napětí s domácím násilím, obsahující značnou dávku lidské tragédie a spoustu černého humoru... Atraktivní čtyřicátnice Julia prodává byty v jedné realitní kanceláři. Touží po lepším osudu a jednoho dne jsou její prosby vyslyšeny. Poté, co nalezne v bytě po zemřelém nájemníkovi pod dlaždicemi v kuchyni v kufru schovaných 300 miliónů peset, je odhodlána se nálezu nevzdat. Je kvůli tomu schopna čehokoli. Právě tak jako ostatní postavy příběhu. A tak Julii nezbývá nic jiného než čelit hněvu velmi svérázného společenství. Čtrnáct sousedů, v jejichž čele stojí úředník bez skrupulí, čekalo dvacet let, až zemře nájemník z mansardy, šťastný výherce v loterii, když se jejich nadějí zmocnila vetřelkyně... Tak v domě postupně vyvře drama, jehož černý humor uvolňuje místo napětí, pak hrůze a nakonec akci bez zábran, abychom zjistili, že „všichni jsme sousedé, ničemní a ubozí, ale jenom někteří si to přiznáme“.