V autorském debutu scenáristy, herce, režiséra a producenta Dana Cohena se vrací na plátno vděčné téma životních příběhů obchodních cestujících. Po třiceti letech objíždění pensylvánských měst a městeček a po jednom infarktu hrozí zkušenému dealerovi šperků a diamantů Eddiemu Millerovi, že nebude moci pokračovat v práci. Šéf mu z dobré vůle přidělí na zaučení mladíka Bobbyho Walkera, který nemá s prodejem tohoto druhu zboží žádné zkušenosti. Oba muži jsou povahově rozdílní a zpočátku to mezi nimi dost skřípe. Postupně se však sbližují. Eddie je ochoten zasvětit parťáka do tajů řemesla. Lehkomyslný a sukničkářský mladík zase na oplátku chce, aby si jeho starší kolega, který před časem ovdověl, také trochu užil života. První pokus v zapadlém masážním salonu Bobbyho přítelkyně Tiny však nedopadne nejlépe. Majitelka podniku napodruhé najde pro osamělého muže tu pravou: bývalou sekretářku Katii. Zdánlivě poklidný příběh se však nečekaně zkomplikuje. Komorní vyprávění s jemnými humornými situacemi, s kriminální zápletkou a s překvapivým vyústěním těží zejména z dobře navozené atmosféry a z přesvědčivých hereckých výkonů.