Osmnáctiletý Victor se v době, kdy se Paříž připravuje k oslavám roku 2000, stane ze dne na den bezdomovcem. Právě v den, kdy se zamiloval do Anabelly, mu kdosi ukradl moped, a tak ztratil práci poslíčka ve videoklubu. Navíc ho vyhodili z bytu, protože už tři měsíce nezaplatil nájemné. Poněvadž je z venkova, nemůže se obrátit na nikoho z rodiny. Victor bloumá po Paříži, snaží se neztratit hlavu a alespoň po telefonu udržovat v dívce dojem, že je vše v pořádku. Na ulici se seznámí s o pár let starším Momem, který už má s životem bezdomovce zkušenosti a je ochoten Victora zasvětit do denního řádu vyděděnců společnosti. Sám má vymyšleno, jak přijít k troše peněz: propůjčí se k takzvané papírové svatbě, pokud ovšem sežene papíry.