„Příběh v příběhu“ nabízí stylově rafinovanou vizuální hříčku. Jejím protagonistou je scenárista Bart Klever, svádějící úporný boj se svým novým textem, který je zároveň scénářem filmu, jejž sledujeme. V tomto filmu Bart hraje scenáristu píšícího scénář k tomuto filmu... Bartovo potýkání se s textem se stává tématem vyprávění stejně jako prostředí bytu, kde muž pracuje a kde pečuje o malou dceru. Komorní prostředí nabízí dostatek příležitostí k iluzivním hrám s prostorem, světlem, barvami a s dvojicí domácích koček. Navenek jednoduchý svět pokoje se navíc komplikuje o rozměr nestabilního, autorskými zásahy neustále ovlivňovaného textu vznikajícího na obrazovce počítače a sloužícího jako kontrapunkt ke stejně proměnlivému prostředí. Neustále se měnící úhel pohledu znesnadňuje odpověď na vznikající otázky. Co je „pravda“ a co „výmysl“? Který ze sledovaných světů je prvotní a nadřazený ostatním? Může nám vůbec něco posloužit jako výchozí bod k orientaci v prostoru vyprávění?