Dívka zůstane zamčena v místnosti. Na zádech má malé dítě, v rukou skleněné kuličky a motýla z papíru. Hraje si se slunečními paprsky a šplhá nahoru k oknu. Dítě její pád nepřežije. Druhý den se místo slunce rozhoří svíčka. Do plamene vlétne papírový motýl, a možná i celý dům.