Mladý kuchař kraluje své plotně a při přípravě jídel nešetří libovolnými přísadami. V kuchyni však není sám. Tajuplný vetřelec jej vyprovokuje k boji, v němž se střetne hrubá síla s obratností. Nic ale nebrání tomu, uzavřít s polapeným nepřítelem mír. V kuchyni je dost slunce pro oba.