Rodiče vezmou malého synka na piknik. Proč si ale místo nedaleké pláže vybrali opuštěnou lesní cestu? A proč dávají dítěti do mléka prášky na spaní? Zatímco otec utěsňuje okénka a nasazuje hadici na výfuk, maminka uspává dítě na procházce po mořském břehu. Blíží se noc a bouřka...