Co může dělat malá ošklivá dívenka, která právě rozbila krásný džbán? Před strachem z výprasku utíká z domu a narazí na ještě menšího chlapce. Stihne mu sama uštědřit pár ran, nebo na ni dopadne trestající ruka rodiny? Mikrodrama s nezvykle pohyblivou animací, plnou oživlých barev.