Daleko od hlavního města a od civilizace leží starý uhelný důl a havířské městečko, pokryté šedočerným prachem. Právě sem přijíždí mladý muž s fiktivním jménem Kim Ki Young, pronásledovaný za účast na politických nepokojích v 80. letech. Získá zaměstnání ve výrobně briket a postupně se seznamuje s místními obyvateli. Postrachem celého okolí je cholerický pijan Lee Sung Chol, syn majitele dolu, který se domnívá, že vládne nad životy všech zaměstnanců. Terorizuje také svou půvabnou milenku Song Young Sook, jež pracuje jako servírka v malé čajovně. Už dávno si nedělá o své budoucnosti iluze, ale setkání s jemným a kultivovaným Kimem v ní probudí nepoznané city. Také osamělý mladík by rád vykročil jiným směrem a zdá se, že křehké milostné pouto je pro oba skutečným východiskem. Násilnický Lee Sung Chol se však nehodlá krásné dívky jen tak vzdát a surově ji v Kimově přítomnosti napadne. Ten svou lásku brání, je zatčen a po propuštění musí zmizet. Song Young Sook je odhodlána odejít s ním, ale zbavit se minulosti je pro oba mnohem těžší, než si mysleli.